pondělí 15. července 2013

** Jak si zamilovat AVOKÁDO **

Ahoj :))

Když jsem si přivezla v pátek nadšená domů avokádo z Kauflandu, tak říkám, že se kouknu, co s tím dál. Jelikož nebylo zralé, tak to bylo opravdu těžké :D Hledala jsem a hledala a zjistila jsem, že nejlépe avokádo zraje zabalené v novinách a při pokojové teplotě.
Tak jsem zabalila a čekala a čekala a čekala. Za 3 dny mělo být zralé. A ??? Dneska jsem ho rozbalila, pomačkala a řekla si, JE ZRALÉ !!! :) A bylo ;)

Takže přišlo na řadu opravdu to, co s tím dál :))
Udělala jsem z něj pomazánku, kterou mi poradila nová blogerka --> Leia <-- . Trošinku jsem si to poupravila, ale nebýt ní, tak bych musela dát na ty "zaručené recepty" z online kuchařek jako toprecepty, vareni.cz a další :D

Recept:


- 1 avokádo (já měla to zelené větší)
- 1 cibule
- 180 g lučiny (neochuzené)
- pepř
-sůl
-trošku bílého jogurtu
- kapičku citronové šťávy

Avokádo vypeckujeme a očistíme. Zakapeme citronovou šťávou. Nakrájíme na kostečky, přidáme lučinu. Rozmixujeme. Dochutíme solí a pepřem. Přidáme 2 lžíce jogurtu a nadrobno nakrájenou cibuli. Promícháme.
Podáváme :)))

Dobrou chuť!!! 

PS: dneska jsem si pořídila jednu 3/4 kg BATÁTU!!!! Ta pujde! :DD 

Tesh

23 komentářů:

  1. takový maxi batáty jsem už viděla, ale mě stačí opravdu jen jedna menší :D avokádo miluji, ale naslano jsem ho ještě nezkoušela a ani nechci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona že to chce vyzkoušet i mamka, takže jsem vzala tu velikou :) Já zase neměla nasladko :D Ale určitě vyzkouším, nebráním se tomu :)

      Vymazat
  2. Tak to mě těší, že jsem tě inspirovala :) jen teda tu pomazánku nemixuju, ale utřu jí vidličkou. Mám ráda, když jsou tam cítit kousky cibule :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kousky cítit byly ;) Já tu cibuli přidávala až nakonec :) A jen promíchala ;)

      Vymazat
    2. A jo, už to vidím :))

      Vymazat
  3. Tak pomazánka vypadá suprově! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to dobře, ale já zatím jedla avokádo vždy jen samotné. Miluji tu chuť a nechce se mně ji "kazit" ničím jiným :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super recept, vypadá to skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dík, Teshi. ^^
    Hlavně to protažení na konci videa mi přijde takové nedotatečné. S Tarou Stiles se dobře protáhnu a snad si i zlepším ohebnost. :-)
    Jak chutná avokádo? :-D Ještě jsem ho neměla a chtěla bych ho moc vyzkoušet. Pila jsem jen nějaký džus. Doma mi zraje mango, už se na něho těším! :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá fakt skvěle, je to asi divný, ale já vůbec ani nevím, jak avokádo chutná, nikdy jsem ho neměla :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj chci se te zeptat. Je mi 12 a mám trochu tlustší nohy. Myslíš že má cenu cvičit nebo držet diety. Děkuju ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)

      Dieta... no, podle toho, co bereš jako dietu. Někdo to bere třeba jako omezení tučného a nezdravého jídla a někdo bere dietu, jako takové ty "zaručené" podle modelek, mléčné diety a tak. U všech diet se slibuje, že nenastane žádný jojo efekt (tzn. že se ti vrátí všechna kila zpět a většinou i nějaká navíc)... To je pěkné, jojo efekt přijít nemusí hned. Ale třeba v průběhu roka nebo dvou a dolů to už půjde hůř.

      Takže abych se dobrala nějakého konce :) Já si myslím, že kombinace zdravého jídla a cvičení je ideální. Místo brambor/rýže k obědu si dej třeba půl talíře nějaké zeleniny ;) Zkus teď přes léto využít kolo nebo běhej.. nebo třeba kolečkové brusle. A výsledky se dostaví určitě brzo!

      Držím palce :)
      T.

      Vymazat
    2. moc ti dekuji

      Vymazat
  9. Tak to jo, povrchové úpravy bordela se přežít ještě dají :D a jak ti cvičení jde? :D
    Avokádo taky naprosto miluju, takže guacamole máme doma skoro furt a vlastně mě nikdy nenapadlo z něj vyzkoušet i něco jiného..takže tohle zkusím, vypadá to skvěle :3

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, když budeš mít čas, koukni na můj blog: http://fit-blonde-girl.blogspot.cz/ :) Mám ho nově, tak budu ráda za jakoukoli podporu :) Měj se hezky. K

    OdpovědětVymazat
  11. Hmm, to musí být dobrota.. :) já posledně z avokáda dělala koktejl :) ale chutná mi i samotný :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. avokádo je lahůdka! zatím mi chutná jen obyčejně na čerstvým chlebíčku, nakrájený a posolený, ale plánuju z něho udělat pomazánku nebo omáčku na těstoviny,)
    (ohmylovehandles.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  13. Hezký blog, můj je http://changeyourbodyandlifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Avokádo jsem kdysi měla jen samotné a hrozně mi nechutnalo:D pak jsem přišla na to,jak na něj a nyní ho miluju!:) obšem s Lučinou jsem ho ještě nemíchala,díky za inspiraci:)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to moc dekuju za tip! Mne se nikdy nepodaří koupit v obchode zrale avokado, tak uz vim jak na to ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Super stránky, jsem moc ráda, že jsem na ně narazila. Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)