neděle 16. června 2013

** MOTIVAČKA SLEČNY**

Ahojte holky :))

Neozvala jsem se a to dlóuho :/ Omluvte mě... Řidičák mám v kapse hned na první pokus a teď jen čekat na březen a další řidičák bude tu :D Ve škole dopadnu se známkama možná lépe než na základce a to tak, že budu mít 2 dvojky. Ale! Snad to nezakřiknu... Nemyslete si, bojuju s kily, co to jen jde... aktualizovat nic nebudu, možná jsem si říkala, že ten sloupeček vpravo se cvičením ano :)






Potřebovala jsem opravdu oddych... Oddych od blogu jsem nijak neplánovala, prostě přišel ze dne na den úplně sám... Teď se cítím zase plná energie a vím, že ta dovolená se fakt blíží a že to není žádná pr*del :D (pardon :) ) Mám nové kamarády tady v tom malém městečku a jsem happy. Od zítra jsou to 2 měsíce do dovolené. A já si věřím víc než moc :) Udála se spousta věcí a já vás budu průběžně informovat :) A taky jsem si řekla, že nebudu psát na blog věty typu : ,, už mám dole 1 kg, 2 kg, už vážím tolik a tolik ..... protože co to je? Nepodstatné blbosti !!! :))

Nějaký cíl stanovený mám, ale jen orientačně...


A teď k těm super nastřádaným obrázkům :))) Slečny, nevzdávejme to :) To pujde!






Opravdu to jde! 






Cvičení je dřina, ale proč ne i zábava ? :))


Holky, žeru ho... Ty buchty!!



Před 14 dny jsem si málem zlomila ruku, když jsme skákali přes kozu :D




Tesh


Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)