pondělí 13. května 2013

** PROMĚNA 2/102 **

Ahojte princezny :)))

(nic v tom oslovení nehledejte :D, každá se jednou můžeme cítit jako princezna). Dneska to byl den, že mi málem oči vypadly :D

Takže...včera večer jsem celá nažhavená seděla u noťasu a čekala na komentáře, co budete na tu fotku říkat a pořád jsem nějak přemýšlela, proč nepíšete, ale všichni se jen koukáte :D Za včerejšek jsem měla nejvíce zobrazení mého blogu od začátku jeho existence :D A dneska to možná ještě "trumfnete" :))) Takže je mi jasné, že jste čekaly na to, jak ta koule doopravdy vypadá. Chápu to...

Nicméně, včerejší článek s fotkou a vyhlášení "proměny" za 102 dní... (klidně můžete začít i dnes, přece jen od zítra je to 100 dní a to je super číslice :))   )  začalo některým mým blog-kámoškám vrtat hlavou a prostě do toho půjdou taky :))) Jsem ráda, že mě v tom nenecháte samotnou. Přece jen, (změníme přísloví) : V hodně lidech se to lépe táhne :DDD :))

Aby jsme v tom měly všechny přehled, tak sem vypíšu slečny, které napsaly, že do toho jdou taky a tím pádem to beru tak, že se za ty 3 měsíce změnit opravdu dokážeme!!!

Takže si sem přidáme parádní fotku a jdeme na to,
seznam volá :)))

zdroj:https://www.facebook.com/nedostatok.spanku?hc_location=stream


Spolubojovníce : 

1, Katie Sandra Kejt
2, Tezz♥
3, Michaela***
4, Vivi Vintageová
5,Veronika

Takže holky, na to, že je to tak narychle je nás potěšeně!!! :D Ale víte co, musíme myslet, že to děláme pro sebe, pro svoje zdraví, lepší pocit, budeme pěkně vypadat (nejen v oblečení :D),.... Chápete ten smysl?? :) Myslím, že si to uvědomujeme všechny, ale uvědomovat nestačí. Já si hrdě odškrtávám další svůj den a teď přichází na řadu těch nekonečných 100 dní. Ale co? My to zvládnem!!! Je nás tu šest a to je dost a taky doufám, že se jen tak lehce nevzdáte, byla by to obrovská škoda!!! 

Jde to, vidíte?! :))

Ještě bych měla takovou prosbu o radu. Je to asi spíše pro slečny, které se věnují zdravému jídlu už déle, ALE. Chodím na jumping v 18.00. Když se najím před tím, tak mám strašně těžko v žaludku a mám pocit, že to tam vyhodím. Bohužel se vracím až tak kolem 19.30 a to si myslím, že je na večeři pozdě. Co by jste mi doporučily??? :)

Jsem ráda,že vás mám!
Tesh :)

10 komentářů:

  1. Já si dnes odcvičila Ripped in 30, Level 1 a dodržuji dále (už tedy 40. den) jídelníček), s Tebou ale rozhodně pokračuji dále a doufám, že doopravdy za těch 101 dní dosáhneme obrovských výsledků ... Zítra ráno se budu měřit a vážit, tak uvidím, jak na tom teď jsem! Je super, že nás tu bude více spolubojovnic, prostě si pak nedovolíme jen tak se na to vykašlat!

    OdpovědětVymazat
  2. Když jdeš na Jumping v 18 tak se napapaej nejpozději do 17 :-) a pak jak přijdeš, dej si v ledovým klidem zeleninku ;-) na té nic nezkazíš... já obvykle večeřím kolem osmé a poslední měsíce si dám klidně aj nějaký pečivo atd... je jedno kdy jíš naposledy, ale v zásadě platí, že by jsi měla papat nejpozději 2-3 hodiny před spaním ;-)

    jak sis dneska vedla v no sugar challenge?

    OdpovědětVymazat
  3. v 19:30 na večeři pozdě není :) připrav si jí už před jumpingem at seš najezená do osmi :) a navíc když si uděláš salátek, tak to rozhodně nebude na škodu :) já to tak mám s tréninkem!
    a tak v 5 se nasvač ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj! :)
    Tiše se k vám přidávám, i když teď 3 týdny nemohu cvičit! ;)
    Myslím si, že před cvičení si dej něco lehkého, tak hodinku dopředu, nějaké bílkoviny, třeba jogurt, tvaroh, nebo jen banán! ;)
    Po cvičení se určitě najez, na večeři není pozdě, neboj se! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně napsaný! souhlasím :) Nejvíc se mi líbí ten poslední odstavec,že to děláme pro sebe:) Je super,že je nás víc, zatím jsem tu takovej nováček, tak doufám,že se s holkama-blogerkama seznámím!:)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)