sobota 6. dubna 2013

**Pořádná dávka motivace - HUBNEME! **

Ahojte holky moje =)))

Když se tak koukám ven, tak to počasí se s náma vážně neštve :D Prostě se umínilo a dělejte si co chcete. ÁNO, a to přesně potřebujeme... Venku toho moc nenaděláme a tak sedíme doma, zaražené v židli u počítače a říkáme si, jaké je to strašné, že jsem už zase přibrala, že?? ;)  Ale víte co?! Teď se stačí jen zvednout, zapnout si třeba Jillian nebo cokoli, podle čeho se vám dobře cvičí, odpotit si půl hodinku a je to!! :)))) =)))  Vždyť ke cvičení stačí prostor 2x2 metry (berte to s rezervou).


Já jsem byla středa, čtvrtek na jumpingu. No, musím říct, že po nemoci byla ta středa hrozná a vůbec jsem nemohla chytit tempo, ale ve čtvrtek jsme se už "plácaly" s kámoškou po rameni, jak nám to zase jde :D !!! =))  Je to skvělý pocit, když vám permanentky s fajfkama protékají mezi prsty =)

Včera jsem si koupila, ...............
když jsem šla kolem trafiky časopis, který mě dostal dárkem :D Jsem takový ten typ, co se nechá dárkem klidně ukecat, ale vím, že musím občas přemýšlet, jestli se vyplatí to za ty peníze kupovat. Včera jsem uznala, že i časopis se mi bude hodit =) :
dárek: fitness lahev
 Teď bych chtěla, aby jste se koukly na obrázky/fotky, které jsem našla na internetu, jsou to opravdu takové motivační fotky, které by nikoho neměly nechat chladným =)))

Tak co holky, pořád přemýšlíte??? =)










Stačí tohle, takže : STICK TO IT ...ještě schodeček a budeme tam =)



Tesh :))) 

18 komentářů:

  1. to je úžasný :)) nejlepší jsou ty plánovací schody :)) já jsem ten plánovací magor :)) já se do toho dneska obula a to doslova ... koupila jsem si nový botky na cvičení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty botky jsou úžasný, bude se ti pěkně cvičit !! :) Já bych pořád jen nakupovala :D Taky jsem ten plánovací typ...Pořád jen vymýšlím, jak na sebe vyzrát :D =)

      Vymazat
  2. to jsou tělíčka! super motivační fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super obrázky :-) Kolik prosím stála ta kondice?:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji znovu za inspiraci a za tvůj blog. Konečně jsem udělala to velké základní rozhodnutí něco s mým problémem dělat a i díky tobě. Takže ještě jedno velké díky že jsi tak skvělá a dopuješ své čtenářky takovouhle inspirací !!!

    My Little World By Lori De Vaga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj komentář mě moc potěšil =)) A vím, že v dnešní době jsou s těma kilama sakra problémy, ale takové tvrzení můžeme rychle zvrátit =))) Jen se do toho prostě pustit, jak říkáš, je potřeba základní rozhodnutí =)) Držím palečky! A ať nám to jde dolů ;)

      Vymazat
  5. miluju motivační obrázky :) ty můžu hltat pořád :D taky máš nový vzhled?? :) ta fotka nahoře :O wau... taky bych chtěla mít takovou sílu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, ano =) nový vzhled... Ten starý mi pořád nějak neseděl, pořád jsem si říkala, že to není ono, že je to takové mdlé a hlavně přeplácané celé obrázkama :D A protože mám ráda růžovou (ale růžové oblečení by jsi na mě hledala málo kdy :D) tak jsem to tak nějak zkompletovala. Snad k lepšímu :D A ten obrázek nahoře - že je úžasnej!! =)))

      Vymazat
    2. ty jo a teď jak koukám pořádně... ta holka v modrých šatech :O taková změna za rok :) wau. Jako jenom ta změna ze srpna na listopad :-O áááá to je tak krásný vidět, že to jde :) ještě se zeptám, kolik tě stála ta kondice? já se chci vždycky kouknout v trafice a zapomenu na to

      Vymazat
    3. kondice stála 69,- =))))

      Vymazat
  6. Motivace je pěkná! :))
    Teď sjem byla dva týdny nemocná a zítra mám insanity, to budu skuhrat a lést po podlaze zase! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já byla taky dva týdny nemocná... a trvalo mi jeden jumping se do toho zase dostat, ten druhý byl už zase perfektní =)))) ;)

      Vymazat
  7. Krásná motivace!;) Ty těla jsou dokonalý,hlavně to poslední v těch růžových kalhotkách :D Dostatek vůle a taky jednou budeme mít takové bříško!;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, to je zadek !!! :D věřit a snařit se !!! =))) i to mi dává zabrat :D

      Vymazat
  8. No, tak to je parádní! :) Ty jo, tu Kondici si chci taky koupit, ale vždycky na to zapomenu! :/ Se ze sebe zblázním fakt!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neblázni, neblázni !! Na to je času dost ještě :D Nejdřív zhubnout a potom bláznit ! :D =)))

      Vymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)