středa 10. dubna 2013

** Má smysl hubnout ??? **

Ahojte holky,

právě na mě dopadá asi jarní únava, i když nevím, kde se to v té zimě bere :D Nechce se mi dělat nic navíc, takže jsem se ke článku dřív nedokopala =))) ÁÁÁÁle =)))

Holky, když tak přemýšlím, tak spousta holek se chce odhodlat a začít hubnout, ale nejde jim to. Já na to říkám, že chtějí málo =) Nevím, co je na tom pravdy a navíc, zrovna já s 82 KG nemůžu nikoho poučovat.
ANO, VIDÍTE SPRÁVĚ =)) UŽ MÁM DOLE DALŠÍ 3 KG. (ale s tím, že se vážím na své váze a váha u doktorky lže :D ) Víte co, nejlepší je, vážit se pouze na jedné váze, protože každá váží jinak, ale to snad víte =).

Ale zpět k nadpisu. Takže, má cenu hubnout a také cvičit ??? =))))
Vidíte ten naprosto dokonalej a úžasnej obrázek??? To jednou udělám. Třeba to bude za delší dobu, ale jo. Já CHCI. =))
Takže teď k tomu, proč by jsme měli hubnout a cvičit =) ? !

1. Jít na koupaliště
To je prví věc, která mě napadla, protože já už nebyla na koupališti kvůli své postavě aspoň 4 roky. S přítelem jsem na koupaliště taky nešla, i když si to moc přeje. Já se stydím. Nesnáším ty pohledy, i když jsem úplně oblečená, natož jen v plavkách.


2. Zdraví
Takže, když budeme pěkně papkat, tak budeme mít zdravé vlasy, nehty, pleť. No, možná ne uplně eňo ňuňo, ale lepší =))) Budeme se cítit dobře, vypadat dobře.


3. Budeme slýchávat chválu
Holky, neříkejte, že po tom netoužíte. Každý kompliment, pochvala a všechno s tím spojené mě úplně "pohladí na duši" =) Budete slýchávat: ,,Jak jsi to udělala/ Jak jsi zhubla/ Jakou jsi držela dietu/Taky chci zhubnout jako ty." Tak co?! Jen to je dobrý důvod :DDD =)))


4. Vytřete těm pomluvačným hajzlíkům zrak
Nedokážu se dočkat toho dne, kdy se postavím před ten náš třídní dav o 20 kg lehčí. Vždycky jsem chtěla zhubnout přes prázdniny a v září jim to nandat :DDD Vidíte se v tom ??? =)  Když už to bylo na dobré cestě, tak sem si uvědomila, že je už pozdě. Třeba minulý rok, poslední dva týdny před zahájením nového školního roku, kdy jsem ukázkově jedla, cvičila a hlavně myslela na to, jak co nejrychleji zhubnout. Ukázkově jedla jsem myslela (ukázkově podle sebe). A také, kdy jsem si založila blog =) A našla vás a také moji věrnou hubnoucí parťačku Adélku, se kterou si co chvilka píšeme =)))

5. Budete si moci obléct některé kousky oblečení bez výčitek
Můj tajný sen je, vyjít si v legínách. A nebo obléct šaty nad kolena. Nebo sukni, ve které nevypadám jako párek. Nebo taky kraťasy. Miluji bílou barvu, ale kvůli své rozměrnosti ji moc nenosím, protože bych byla ještě víc do prostoru, úplně 4D (čtyři dé). Taky jsem brunetka (teď po obarvení skoro čenovláska-o tom článek později :D), takže mi bílá sekne, já to prostě vím!!! :)) :D Raději se zahaluji do černé (i když ta se mi líbí taky) ale už jí mám po krk.


6. Nebudeme se potit jako čuníci už po 3 schodkách
No, takže teď ke cvičení. Takže proč?? Proč nestačí hubnout bez cvičení?? Tak za prvý, to nebude nikdy ono a za druhý to nebude taky ono  :D Prostě.... Nemít fyzičku se nevyplatí. Kámoška, která je jako párátko, ale chodí se mnou na jumping (podpora), tak se kolikrát diví, proč tam ty chudý ženský chodí, že nemají co hubnout, ale cvičit neznamená hubnout :))) Znamená to zpevňovat a udržovat se fit :))

7. Zrcadlo
Když půjdete kolem zrcadla, tak se budete koukat raději. Nebudete vidět většinu nedostatků, pořád nějaké budou, ale na místo milionu, jich bude třeba jen 5. Je lehčí formovat zadek, nohy, ruce než "formovat" --> hubnout celé tělo ;))) =)


8. Kluci a náš zadek
Stačí mi, aby jsem jen cítila ty pohledy, jak se mi kluci dívají na zadek. Ale jako, na pěknej zadek a ne jako na tlustej zadek =)))

9. Budeme mít větší břišáky než kluci :D
Někteří kluci se cvičení nevěnují a jsou navíc jako papír ve větru. Není na škodu mít větší břišáky než kluci =))) Třeba by je to mohlo i motivovat :D
Tady ta fotka přesně nesedí podle popisu :D


10. Být rychlejší než tělocvikář
A opravdu super pocit by pro mě byl, kdybych byla například v terénu-běh rychlejší než tělocvikář. Taky s menší váhou mi líp půjde hvězda, kterou splácám tak, že sebou vždycky lisknu o zem :D


11. Být pyšná sama na sebe
A ten nejlepší pocit bude, jakmile všechno zvládneme a budeme se sebou spokojené, pyšné na sebe, budeme moci jít do obchodu a koupit si oblečení ne velikosti 42, 44, 46 nebo třeba 48, ale třeba 38 a míň =))) Nebudeme vypadat divně, když si dáme jednou za čas na veřejnosti zmrzku. Budeme podle svých představ =)))

Pár obrázku, které mi něčím řekli: DEJ MĚ SEM ! :D :))) :

Tak holky, snad se vám bude zase o trošinku lépe bojovat =) Je to potřeba, i mně to nejde kolikrát hladce =)  To by nebyl ten pořádný boj ;)
Držím pěsti všem =)

Tesh

28 komentářů:

  1. Super super, souhlasím...:) Leccos mám naprosto stejně...:D A existuje pár lidí, které bych opravdu ráda potkala o 20 kilo lehčí, a trochu se tím pobavila...:D Tak hurá do toho... a půl je hotovo (kééééž by...:D)

    OdpovědětVymazat
  2. super :-)
    taky me koncem brezna prepadla jarni unava,ale co zacal duben,tak zase na sobe poradne makam :-)

    Rada bych te pozvala na muj blog

    http://themumsdiary.blogspot.cz/


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. makat je potřeba, za chvilku je léto a já se schovávat už prostě nebudu!! =)
      Navštívím tě =)))

      Vymazat
    2. tak,tak...moje slova :-)
      dekuji :-)

      Vymazat
  3. Gratuluji k dalším 3 kilům dole ! JInak včera jsem byla také unavená až hrůza, to je tím počasím a dneska se mi opravdu nechtělo vstávat :D Článek je prostě perfektně napsaný, úplně se v něm vidím :) A ten kdo se "chce odhodlat" a je odhodlaný j rozdíl, ono to jde, jen nesmí mít člověk nereálný představy.

    Měj krásný den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za "gratulaci" ... ale ještě to není nic moc... :D Po 20 kg by teda mohl být aplaus :D =))))) Jsem ráda, že se v něm vidíš =) Stačí se jen odhodlat a pustit se do toho :)

      Vymazat
  4. To je super článek! Skvěle mě namotivoval :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeee jak já zbožňuji tyhle obrázky, mě to hrozně baví! :)

    Tvoje motivační body jsou super...nemá cenu "hubnout" a trápit se, ale cvičit...cvičení s tělem udělá hrozný divy...já nikdy dřív neměla zadek, byl placatý a rozkydlý do stran...a cvičením se tam konečně něco vyrýsovalo :D.
    Hlavně cvičení dá ten správný pocit...ať už se člověk nají, tak ví, že cvičením si to vykompenzuje. Jen je potřeba chtít...a teď v tomhle nudným hnusným počasí je to težký, já sama mám co dělat se nakopat do zadnice...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě takovéto články baví také moc psát =))) Vím totiž ,že se nad sním spousta lidí pozastaví a řekne, jo to je fakt !! :))) A není nad cvičení!!! :) Tvoje proměna těla je úžasná!!! :)

      Vymazat
    2. Naprosto s tebou Denisko souhlasím! :))
      NApsala jsi to pěkně! ;))
      A motivační rady jsou super! :)

      Vymazat
    3. ano jsou super =))) Fakt je ráda píšu !! :)) :D

      Vymazat
  6. :-) Ano, todle má důvod!:-) Přečetla jsem ho jedním dechem :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Achjo, mě se zdá, že nevidím žádné výsledky a tak mě to hrozně odrazuje :((
    P.s. Znovu jsem začala psát blog, tak budu ráda, když mou stránku navštívíš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě se k tobě kouknu =)) Každá další spolubojovnice je super !! =))) Já taky dlouho nic neviděla...teď se to rozjelo, musíš počkat... někomu to jde hned a zastaví se to až po čase... a někdo (jako já) musím vytrvat, než začne proces pracovat =))) ;)

      Vymazat
  8. Přesně! :) Souhlasím! Musíme bojovat!

    OdpovědětVymazat
  9. já jsem to nějak nevyhledávala, takže ti bohužel v tomhle neporadím. Jako v bille to nejspíš budou mít na takovejch 80% všude :-) a upřímně viděla jsem to poprvé... Ale jako je to docela drahý, stojí to 70,- ta malý 200g krabička... já jsem to koupila v 50% slevě, protože to prochází za 35,- a i tak se mi to zdá celkem drahý, ale ta krabička se pak bude hodit xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsi skladník všech krabiček a lahviček, že se to může kdykoliv hodit?? :DDD si můžem plácnout !!! =) :D Jinak teda jo, je to drahý... i za 70 i 35 :D :D takový malinký, takový peníze a nic :D =))

      Vymazat
  10. to je tak hezky sepsaný :) a ty šaty krátký :) tu slintám :) jeééé já se tak těším až se nám to povede :) budu strašně moc nakupovat :D o a nebo až mě uvidí někdo po dlouhý době :D oooo a až si dám nějaký hezký fotky na fb :D jéééé to je tak super motivace :) a mám další důvod :D chci zkusit Pole dance :) ale takhle bych ta tuplem nešla :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jasně, že povede =))) Já se strašně moc těším na to setkávání po dlouhé době :DDDD ten ,,Pole dance" mi nic neříká :D Musím si to vygooglit :DD (google je můj veliký kamarád =)) Jinak neznám důvody, proč by jsi tam chodit nemohla, taky se neomezuji kvůli svým rozměrům a chodím na jumping (nejsem žádná katastrofa, ale vlastně jo-ale chodí tam i horší rozměry ;) ) Vůbec se ničeho neboj. Hlavu vzhůru a pusť se do toho !! =))

      Vymazat
  11. Když jsem začínala loni hubnout, tak Zuzka začínala zveřejňovat svoje ZWOW videa... Tenkrát jsem si říkala, že je to o ničem, ale pak jsem se hecla a řekla si, že to vyzkouším a mužu to od té doby jen doporučit. Nemám čas na dlouhé cvičení s Jill, které už mě prostě neuspokojuje, tak si dám raději 2 nějaké ZWOW workouty od Zuzky a jsem uhoněná jako prase a uspokojená... Možná jsi ještě jenom prostě nedošla do toho stádia, že by si pociťovala neuspokojení ze cvičení...

    OdpovědětVymazat
  12. pokud můžu poradit, tak moc nevybírej a skoč do toho po hlavě... ono ti to bude připadat jako brutus, ale pak si zvykneš a bude tě to bavit... u prvního videa jsem neskutečně trpěla, ale pak jsem si v tom našla systém a zalíbení a opravdu, stačí si vzít 2 nějaké ZWOW AMRAP co mají 10-15 minut a garantuju ti, že za těch maximálně 30 minut, co do toho vložíš, tak bude tak uhoněná, že sprchu budeš brát jako dar z nebes, ale taky to přináší ovoce.... po 14 dnech se Zuzkou s emi postala neuvěřitelně změnila...

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný čláánek! ;) Pro mě osobně jsou nejdůležitější body 1,2,8,9, a 11!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) Áno, hlavně ten koupák a zadky jsou nejdůležitější!! :D :)))

      Vymazat
    2. To je přece jasný !:D:D

      Vymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)