pátek 8. března 2013

**PLÁČ**

Ahojte slečny :)

Dlouho jsem se neozvala, vím, ale neměla jsem nic, o co bych se s vámi mohla podělit...
Za tu dlouhatánskou dobu jsem samozřejmě cvičila (kalanetika+jumping) a mooooožná to už má nějaké výsledky :D Jako nevím, jestli se mamka počítá, protože ta vidí i to, co není. Ale říkala mi, že na mě ty rifle visí, že si prý všimla ! .. :D Čeho jsem si všimla já, tak že se mi trošku zmenšily boky (teda ty pneumatiky přetékající přes pásek).

A holky, totální bezmocnost. Nejraději bych sama nad sebou zaplakala .......................................

................ pořád jím ! Dneska je to totální propadák!! Kdybych vypsala vše, co jsem snědla, tak by jste mě  musely zadupat. Menší ochutnávka : celkem 5 jogurtů (florian, fantasia,activia,...), tatranka, rajská polévka... To by mohlo stačit. Všechno to rozhodně není. Nechápu, jak se to do mě vlastně může vlézt! Potřebuji nějaký režim, aby se mi trošku zmenšil žaludek, na takovej žaludek alla kráva je potřeba celá lednice (vyloženě) žrádla. Adélka mě nazvala jogurtovou vílou :D Jo, připadám si tak, jen přirovnání k víle není zrovna na místě, víla je totiž vždycky krásná, hubená a lehoučká jako pírko.

c

Musím zamáčknout slzu! Ale musím to dát.  V létě jedeme na dovču. ( zatím se neví kam ) Na dovolenou se jede, takže já nemám jinou možnost. Mohla bych to nechat tak, jak to je, ALE , ne!! Já se chci změnit. Mám na to...

Takže, dejme tomu, že:
4 měsíce 
17 týdnů
+- 85kg (nyní)
10 kg dole bude, nejlépe 15 kg /přinejlepším víc (za 4 měsíce dole)

MÍRY:
Snad je to pořádně vidět!

Chtěla bych se naučit správnou techniku běhání, takže jsem si o tom už dost načetla a zajímala jsem se o nějaký plán pro začátečníky, tak tady je : 


Zkopírovala jsem ho přímo z těchto stránek: http://behame.cz/63/bezecky-plan-pro-uplne-zacatecniky-9-tydnu/

Zdá se mi ten plán docela dobrý ! Zítra zkusím a uvidíme. Potřebuji sport alespoň 6x týdně... Moje mamka hubne typem (nervy+žádné jídlo) nebo (žádné jídlo+cvičení)/ sama o sobě tvrdí, že dlouho u ničeho nevydrží, pokud nevidí hned výsledky, jí totiž kilo týdně nestačí. 
Ale mě by to rozhodně stačilo. Proto se do toho pořádně opřu. Nechci zůstat jako stará samotná ženská se 150 kily, 10 ti kočkama a s hubou plné nutelly. 

Takže se Terezo snaž!!! Nebo se vyliskej ! Ale nikdy to nevzdávej !! A dál pokračuj, ikdyž nebudeš moct. 


Opravdu, největší katastrofa je u mě to jídlo. Dnes jsem si už myslela, že jsem na něm závislá nebo co. Pořád jsem jedla a jedla.... A mám štěstí, že jsem asi v 19.00 už byla jakože fakt NAJEZENÁ  a od té doby ani drobek. Teď sedím v obyváku a jen kňourám, jak je mi špatně. Doufám, že to byl jen den blbec teda spíš žravec a že to byl jeden jediný hnusný den. Věřím v lepší zítřek :)

Mám vás ráda ! :) 
TESH

12 komentářů:

  1. Ahoj, člověče, máme v podstatě stejnou váhu a stejné míry, s tím jsem se zatím nesetkala, že by měl někdo tak podobnou postavu...:D Mně s jídlem pomohlo začít si zapisovat jídelníčky do STOBu, nejde ani tak o to zapisovat pečlivě každý den a otravovat se tím,a le spíš zkusit to aspoń párkrát a tím odhalit ty největší chyby...:) člověk si myslí že ví kde ty chyby dělá, ale mnohdy přijde ještě na další zajímavé věci...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zapisování mi vydrželo jen chvilku... :D To je pěkné, že ses nesetkala.... :D Bohužel, taky jsem se dopracovala do stádia: zhubni nebo je po tobě... :D !

      Vymazat
  2. To zvládneš ! Žádné jídlo nestojí za to trápení, chceš si nechat ujít ten pocit spokojenosti sama se sebou, vyjít si jen tak v riflích a tričku bez toho, aniž by ses musela zahalovat jako muslimka a kontrolovat se? NEBOJ. Všechno bude :)!!!! Obě to dokážeme ! Věřím tomu.

    OdpovědětVymazat
  3. Jogurty také miluji:)!
    Terezko zvládneš to, najez se, hlavně nehladověj...cvič a cvič a uvidíš hodně rychle zázraky! A hodně pij!!! A nelam si hlavu...všichni ujedeme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denisko, díky :)) S tím pitím je to největší problém :D Jak jsi to odhalila ?? :D :))))

      Vymazat
  4. zvládneš to :-)) a i maminka se počítá :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) Snažím se o to, abych to zvládla. Nevim nevim, mamka toho vždycky nakecá :D :))

      Vymazat
  5. podle toho plánu jsem běhala v létě a nejlepší :) nikdy jsem neměla ráda běhání... nikdy jsem "neuměla běhat" teda :D nikdy jsem nevydržela... nešlo mi to atd. Ale s tímhle plánem je to super. Baví mě to, vidím ty vytrvalostní změny. Už ať je sakra teplo a můžu se do toho znova pustit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím kam ti mám odpověďět, ale aspoň to nebudeš muset nikde hledat :D nějak si mě zaujala :) i tou váhou a tak :) i když teď jsem zmatená :D na blogu si mi psala, že máš 61 a tady máš 85. jinak teda ještě k tomu mýmu článku tlustá=ošklivá. Mě se taky líbí hubený holky :D proto taky ze sebou spokojená nejsem... jen jsem tím chtěla říct, že i silnější holka může být hezká :))

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. ježiš promiň :) Dneska mám už dost :D musím líp číst...

      Vymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)