sobota 16. února 2013

**SUPER DEN**

Ahojte holky,

dnes jsme tak seděli a koukali na televizi a najednou prásk! Jo, nějaká pitomá pojistka :D Nejede nám elektrika v půlce domu a než se to opravilo, tak jsem po tmě přemýšlela, bez čeho bych se asi nikdy neobešla :)





Tak teda, když pominu takové ty základní věci, jako je voda, vzduch, světlo, teplo, atd...., tak si myslím, že dnešní doba je dnešní doba a už si nás pěkně vycvičila. V krajní situaci bych se asi bez všeho obešla, ALE !! Když nemusím, tak to potřebuji... :D

Jako první mě napadla samozřejmě elektrika, protože jsem v ten moment zůstala zaražená v křesle jen se světlem z krbu :D A pak to začalo : elektronika (notebook, mobil). Kosmetika- hlavně teda kartáček na zuby a pasta a taky kartáč na vlasy. Oblečení :D světe div se, ale bez něj ani ránu :D A teď mi k srdci přirostl samozřejmě jumping :) Jo a HODINKY, asi je to zvláštní, ale prostě hodinky a taky moje prstýnky :)



A taky za dnešek se musím pochválit, prováděla jsem posilovací cviky napůl kalanetika a napůl cviky, které děláme na jumpingu, nejsou to nějaké spešl, normální sedy/lehy(přímej, šikmý), s nohama nahoru, s nohama dolů :D VŠECHNO MOŽNÝ :))))  A taky mě dnes chytla uklízecí mánie. Vyhlásila jsem boj snad všem bakteriím, které by se mohly v domě vyskytovat :D Koupelna i WC se lesknou jako diamant a taky to tam voní/smrdí jako v lázních :D :D :D Taky jsem vysávala všude, kde to bylo možné, takže vysavač se nám dneska pěkně napapal :D 

Jo, podlaha nám taky plavala :D Stupeň nebezpečí 3/3 :D

Dále normální práce jako nádobí, prach. Jo a holky, snažila jsem se zatopit v krbu :D

Ani nechtějte vědět, jak to dopadlo :D


Zítra mi už končí veškerý veget a na pondělí toho mám zase hromadu. Účetnictví, občanka, němčina, literatura. To mě podrž :D Zase si sednu k učení v 10 večer a v půl 11 budu fňukat, jak mi to neleze do hlavy  :D


A ještě!!! Vydupala jsem si, že nebudu chodit na OBĚDY ! :) Konečně!!! Zbytečný peníze a taky kg hore :)

Chtěla bych vám přidat ještě nějaké fotky z procházky, kterou jsem si dala s bráškou ve čtvrtek :) 


Listnatý strom v zimě, proč ne?! :D 
Líbí se mi ty knoflíky z vršků :)

A ještě další:
Domácí pomerančový džus, i s dužinou ! :D

A jeden naprosto unikátní kousek :D Inzerát nalezený v Intersparu :D
Pokud si můžete všimnout, inzerát je z budoucnosti :D Byli jsme tam 15.2.2013 a to ještě nevím, jak dlouho tam už byl vyvěšený :D


HOLKY, MOC SE OMLOUVÁM ZA KVALITU FOTEK :/ (2 Mpix)

Taky nalézáte super inzeráty v supermarketech??? :)

Tesh 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)