pondělí 25. února 2013

** OBĚTOVÁNÍ SE **

Ahojte holky,

název zní asi dost depresivně, ale nic takového. Jen tak maličko :)

Dnes jsme měly jít s kámoškou na kalanetiku. Bohužel na nás padlo tolik učení, že jsme to pro dnešek musely vzdát. Ano, moje srdce trpí a krvácí :D A navíc to byl šíleně nemožnej den :)

Ve škole mi bylo zle, že jsem napsala mamce smsku: ,, Buď se pozvracím nebo umřu. " :D :D :D Nakonec ani jedno, protože jsem to nějak vstřebala. Potom jsem dostala čtverec z technického vybavení PC a musm si to pravit, dokud to jde a můžu si tu čtverku smazat... :D Na zítra toho máme tolik, že jsme teda obětovaly tu kalanetiku. Ale za to jdeme na jumping ve středu i ve čtvrtek.




Dnes jsem na sebe pyšná, protože jsem dokázala naprogramovat jednu aplikaci do programka a ona fakt funguje :D Což se nestává tak často, takže očekávám nejhůř 2, ale chtěla bych 1 :D Ale uvidíme, v čem mi učitel najde ty nejnejnejmalinkatější nedostatky... :D Taky jsem se zvládla naučit ekonomiku, při které musíme psát v testu slovo od slova a mít přesně naučené věty, jinak je to o stupeň horší známka... :D Taky nechápu tuto učitelku. A taky, čím víc popsanejch dvojlistů, tím líp...... :D Ještě mi zbývá účetnictví, na které se mi moc nechce... :D Ale dělení oběžného majetku je snad to nejjednodušší :D Miluji opakování.... :D

Já vím, strašně vás tu zase zanedbávám, ale jak přejdou ty písemky, tak jsem zase tu :/  :)))

Něco jsem pro vás našla :)
Kochejte se :) :

Nakonec:
Naše Jill :)


Tak to bylo jen tak ve zkratce :) O víkendu přidám míry VŠECHNY a přeměřovat atd se budu  po měsíci... :) ;) 

Mám vás ráda holky <3

Tesh

4 komentáře:

  1. Fotky jsou báječné, jdou vidět opravdu nádherné pokroky. Víc takových fotek a inspirace. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný :-) Jinak prosim tě - co studuješ za školu ?:-)

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Je úplně neskutečné jak se lidi dokážou změnit :)Fandím jim!
    A tobě přeju hodně štěstí při testech, já si užívám zasloužených jarních prázdnin :D Ale moc dobře vím, jak se cítíš, horu písemek jsme měli minulý týden, takže mi taky na cvičení nezbývalo moc času :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wau, to je neskutečné, patří jim obrovský obdiv :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)