pondělí 4. února 2013

A zase to cvičení ...


Ahojte holky J

Dnes jsme byly na kalanetice a bylo to záživnější, než ta hodina poprvý J :D Co říkám nerada,ale musím  je to , že na mě něco leze. Bolí mě klouby, škrábe mě v krku a někdy pobolívá  hlava.  Noha začala bolet ráno, co jsem se postavila z postele, tak nevím J . Samozřejmě jsem musela navštívit lékárnu :D  Tam jsem si koupila něco na ten krk a taky B-komplex…  Dělají se mi děsné záděry okolo nehtů, ale to už ani nejsou záděry, prostě něco, co tam nechci a vím, že na mě B-komplex působí… :D

Takový vlasy chci jednou mít:


Na intru je to na nic, pořád tu nejede internet, chytám to jak blboun, jen abych se mohla podívat, jaké mi tu píšete komentáře a abych mohla odpovědět…. :D

Samozřejmě, nebylo by to to pravé ořechové, kdybych se nezmínila o jumpingu :D
 Tak jsme nahlášené na středu (jako vždy), ALE!!!  taky půjdeme ve čtvrtek, to čučíte, že ??? :D Jak budou příští týden ty prázdniny u nás, tak by mi bylo líto, že jsem tam nebyla a tak si to naskáču dopředu :D  O víkendu jsem stoupla na váhu, ani nechtějte vědět, jaká cifra tam byla. MUSÍM PŘESTAT ŽRÁT !
Musím začít normálně jíst.  Na co si nezvyknu asi nikdy, je ten pitomý pitný režim ! L Moc  se mi ho nedaří doplňovat a když už něco, tak je to sladkej čaj.

Dnes se mám učit ještě nějaké slovíčka do němčiny, ale vsadím na svou krátkodobou paměť  a prolítnu je o přestávce… :D A hele, začala jsem pít vodu s trochou vymačkaného citronu. Aspoň nějaká chuť. Já se totiž z obyčejné vody nějak dávím či dusím. Tak na půl. Když mám třeba obrovskou žízeň a potřebuju se pořádně napít, tak to začnu do sebe lít, ale asi po 2. loku nemůžu dýchat a lapám po dechu. (Tak to bylo jen tak vedle, mimo téma :D J )

Jo a holky, jak jsem se asi ještě nezmínila, tak to vypadá, že zůstanu přes víkend až do úterý tady ( v místě narození/odchozené základky/ s partou kamarádů/ místo, kde studuji střední/ mám zde rodinu/ kousek odtud přítele) To bylo taky jen tak mimochodem… :D No a vypadá to na pařbu v pátek, setkání  „po letech“  v sobotu, péče o „smrtelně“ nemocného přítele v neděli ( :D ), v pondělí cvičení a v úterý se potáhnu 4 hodiny vlakem a hodinu autobusem. Och, jak to cestování já miluju :D Kdyby mi alespoň vydržela baterka v noťasu (to by jsem měla asi až moc jednoduchý).

No holky, dneska to bylo takové kecací :D Moc se omlouvám, pokud vás něco zajímá, tak se ptejte, problém mi to nedělá :D J Jinak chci poděkovat za to, že chodíte ke mně na blog a že čtete to, co jen tak z fleku vždycky vyplodím :D

Co můžu dělat ve vlaku, kromě poslouchání písniček a čtení knížky ??? :D Poraďte, už jsem zoufalá z toho koukání na mihající se krajinu :D 

Mám vás ráda :)

Tesh

1 komentář:

  1. Tak doufám, že zas brzy budeš fit! :))
    Vlásky jsou nádherné, také bych si jednou takové přála.
    S pitným režimem jsem na tom stejně, ale snažím se mít na stole stále sklenici s vodou, snad se konečně naučím pravidelně pít! :))
    Ať ti písemka ze slovíček dobře dopadne. ;)
    Ve vlaku můžeš ještě spát a nebo se učit. :D Já z čistě relaxačních důvodů občas jen tak hledím z okna a pozoruju krajinku. Hlavně v zimě, když bylo vše pod sněhem, to bylo velmi kouzelné. ♥ teď se ovšem budu přesunovat do Olomouce, takže si toho ježdění neužiju tolik jako v zimním semestru. Ale i tak, jízdu vlakem mám moc ráda. :))

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)