neděle 13. ledna 2013

**Úbytek váhy**

Ahojte holky :))

Těch pár dnů před pololetím je peklo. Mám pocit, že se učitelé zbláznili. Jeden potřebuje napsat nutně to, u dalšího nerozhodně, další si tě chce přezkoušet. Kdo to má snášet ??? :D No přece my... jsme mladí a plní elánu, takže to zvládáme, ne ?!!! :D



Nejraději bych zadupala všechny na druhou stranu zeměkoule...:D Projistotu :)) :D Takže co já teď vlastně dělám ??? Už vím, místo toho, aby jsem se učila ( :D ) , tak dělám všechno ostatní, jen proto, aby mě to "minulo"... :DDD Znáte to ???? 


Po dloooouhé době (1 týden), jsem zase vlezla na váhu. A světe div se, ono to opravdu funguje. Nejím mimo vyhrazené "hodiny" a a jednoduše se nepřežírám a nejím moc sladké. Byla jsem docela dost překvapená. Váha ukázala 82,5 kg. Takže celkově úbytek už 6,5 kg. Jestli si ale pamatujete, kdy začala ta moje "hubnoucí etapa", tak si řeknete: ,,Teprv 6,5 kg ??? " ..... Jooo, je to tak... Hubnutí pro mě bylo jako na houpačce. Párkrát jsem se na to chtěla totálně vybodnout, zrušit blog, začít zase jíst jako hroch. A vzdala jsem to  třeba na pár dní, ale potom jsem si uvědomila, proč jsem to vlastně začala dělat. Je to proto ABY: * aby jsem se cítila lépe 
          * aby jsem se za sebe nestyděla
          * aby se za mě nestyděl někdo jiný
          * aby se mi zlepšil zdravotní stav
          * aby jsem se mohla projít někdy po koupáku v plavkách a všichni by nekoukali
          * aby jsem překonala sama sebe


Myslím, že je to dost důvodů, proč jíst zdravě a cvičit. A vlastně, chce to pochopi to, že jíst zdravě a cvičit není vůbec žádné omezování. Prostě jsem byla zvyklá a vedená k jinému životnímu stylu. Ale už mám svůj názor a můžu se rozhodovat sama za sebe a tak říkám : ,,Takhle žít nechci ! " :)


A teď se už letím učit na zítřejší testy a zkoušení, jinak jsem "mrtvý muž".... :D :D 

Pá slečny :)
Tesh ;)

1 komentář:

  1. Jsme prostě úžasné, přiznejme si to !!! :D Dřív bych tohle o sobě neřekla, ale držíme se a nebylo mi nikdy líp :))) Hodně štěstí u testů, ty nervy si ještě pamatuju :D

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)