čtvrtek 6. prosince 2012

DAY - THREE

Ahojtééé !!! 

Dneska to byl zážitek... :D Jely jsme s mamkou do sousedního města, aby jsme tam něco pozařizovaly. Ale, jeli jsme i s malým bráchem.... :D  Tak né jen, že vůbec neposlouchal a začal se vztekat, ale při zpáteční cestě autobusem plného lidí zakřičel... : ,, Ty voéééé, kafé !!! "...... :D Všichni v autobuse dělali že nic, ale opravdu to slyšet museli.... :D Představte si 2,5 letého chlapečka, který tohle pronese... :D A zařekla jsem se mamce, že s ním už nikdy nikam nepojedu,  protože co si ti lidi potom myslí, že... :D Jako kdyby jsme byli nějací burani a učili 2 leté děti sprostě mluvit.... :D



Už se blíží pátek a já se těšila, že zajdu do místního disco-klubu , do kterého se sjíždí všichni z celého okolí. Prý je to tady dobré. Asi proto, že se ten klub jmenuje MAGIC, tak jakože kouzelné ... :D Protože mi přijede, jak říká mamka, ,,galán" , tak od toho upouštím, protože on se mnou jít nechce, že blá blá blá...... :D :D :D 


Taky jsme dnes byli v drogérce, a jak jdem do drogérky my dvě s mamkou, tak  je to konec.... :D Prachy jen lítají... :D No a protože strašně vždycky všechno potřebuju, tak jsem si musela koupit tento posilující a vyživující lak na nehty 


Nejlepší je, jak se míchají ty dvě barvy, když se s tím zaštěrchá.... :D Jsem na to úplně ujetá.... :DStejně jako všechno třpytivé a hlavně sešitky, tužtičky... :D všechny takovýto blbosti... :D A mamka mi vždy říká, že jsem jako straka.... :D No co no....:D

Jídlo dnes všechno OK, jen zase děsně bojuju s pitným režimem :-( 0,5 litru na den mi vážně stačí !! Takže obrovský problém !!! :-( Nějak se musím dokopat k tomu pitnému režimu...... 


Pá ;)

Tesh

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)