pátek 9. listopadu 2012

**Kam to až může zajít**

Ahojte slečny mé :)

Jsem jsem po přihlášení na facebook uviděla tohle :


 Nechci se tomu smát, to ne... To už totiž k smíchu není... Když jsem si tam četla některé komentáře, jako že to může mít z nějaké nemoci, tak tomu nevěřím ani omylem... Nemocí se snad nepřibere 150 kg.

Tahle fotka mě šokovala (nemyslím tuhle fotku --> , ale tu nahoře :)) a zároveň se mi ozvalo v hlavě: ,,Něco se sebou dělej, přece tohle nemůžeš nikdy dopustit." ... Jo, na někoho to funguje, že se sekne a valí o sto šest, ale na mě ne, já se jen pozastavím, přemýšlím sama nad sebou... Potom možná někdy něco.... co mě drží nad vodou ( při tématu hubnutí) je, že když se přihlásím na fb, tak tam vidím tu zářící profilovku Adélky na sto metrů daleko... :)))) :D Moc se jí i omlouvám, protože jsem moc čas teď neměla.. A omlouvám se i vám... :))

Ale co jsem si teď řekla, jo, právě teď jsem to vymyslela... :D Když na intru nebude večer spadený internet, tak každý den budu psát článek, alespoň 5-6 řádků, prostě malinko, ale udělám si svůj záznam z celého dne ohledně jídla a třeba i pohybu. Každý den se něco děje a proč to nenapsat, když prostě JÁ= i BLOG :))  (když to čtete, tak čtěte i to rovná se a nahlas :D jinak tu větu nepochopíte)... 

Ale začínáme s jídelníčky zítra, za ten dnešní bych se zadupala 30 metrů pod zem.. :D S Adélkou jsme nepřestaly, ale dost dlouho jsme byly bez kontaktu potřebného pro náš hubnoucí režim a já ho pomalu vyřazovala ze svého života. Proto se do toho pouštíme zase od neděle znova. Nevím, jak Adélka, ale u mě bude neděle ve znamení vážení a možná i měření, pokud v tom bordelu po stěhování najdu metr...: D 

Dům se mi začíná líbit, bude potřeba trošku poopravit. Ale potom bude krásný. Pokoj se mi bude přistavovat až na jaře, ale to mi nevadí. Přijde mi, že s mamkou je to všechno o moc lepší, protože se přes týden nemůžeme hádat, a tak si o víkendu povídáme a smějeme se. Za to jsem moc ráda :)) 



                 Tak si slečny užívejte víkendu a                                                                                                    buďme: 












S láskou vaše
Tesh <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)