pátek 9. listopadu 2012

** BACK AT HOME **

Dnes jsem se vrátila z intru. 
Poprvé jsem si přijela pořádně prohlédnout dům, do kterého jsme se už minulý týden nastěhovali. Je to to fajn, hlavně budou třeba nějaké opravy, ale to nevadí. Já mám momentálně pokoj dohromady s bráchem, ale to se nějak vydrží, však tu přes týden nejsem :) ..... 

Dnes jsem udělala něco, jako je pořad RENOVACE V UTAJENÍ :D :D :D :D ....  Když jsem přišla do pokoje, kde spí brácha a dnes jsem měla i já, tak jsem viděla jen bráchovu postel a jinak v celém pokoji kopce a kopce pytlů a tašek a krabic. Já nejsem zrovna pořádná, ale asi za tři dny intru jsem se naučila uklízet. Je to možné ??? :D První co bylo, tak jsem začala uklízet, rovnat, třídit, utírat, vysávat a činčat... :D jo, teď už se tomu dá říkat POKOJ ! ... :) A jsem na to moc pyšná !! :)

Kdyby jste jen viděly, jaké kopce pytlů a všeho máme všude... všude kromě mého vyčinčaného pokoje.... :D  Váhu jsem pořád nenašla, a to jsem se hrabala ve věcech cca 45 minut... :D Zítra si na ni došlápnu !!! A bude se divit, holka jedna ! :D Vsadím se, že víc než ona, se budu divit já tomu číslu... :D Jo, chci aby bylo nižší než 86 kg !!! :)) Zítra půjdu na průzkum našeho malého městečka !!! :) No, oproti té vesnici předtím, je to opravdové VELKOMĚSTO :D 



Dnešní jídlo je ehm, no, řekněte samy.. :D

SNÍDANĚ: čoko-smetanový jogurt
SVAČINA: půl chleba s nějakou "tvarohovou pomazánkou"... mandarinka
OBĚD: nevím, jak to mám odhadnout na váhu, ale asi tak 1 hrnek špaget a něco jako boloňská omáčka, ale té se opravdu nepodobala... jak říká náš pan učitel (stejně jako v pekle na talíři ) to ale byla šmakuláda... :D :D    
VEČEŘE: rohlík, šunka, plátek rajčete, proužek papriky...... potom jsem ještě ochutnala mamčino skvělé zelí a vepřové maso, ale toho moc nebylo :) 

Začínám se tu cítit sama, nepřidávám články každý den, tak asi proto. Jak by se vám psaly články bez odezvy ?? :) Jo, je to sakra těžký ! Psát do prázdna :) 

Od 19.11. začínáme chodit s kámoškou do posilovny. Už se moc těším :)  Sice natřípat můj zadek před těma svalovcama nebude krásný pohled, ale tak co :D :D 






A že je Eva krásná :))) !!! Strašně se mi líbí její vlasy a nemluvím o její postavě. Perfektní žena !

PS: na noťasu jsem ještě amatér... :DD
Doufám, že se mi teda bude první noc v novým domě něco pěknýho zdát ... :) 

Tesh <3





4 komentáře:

  1. To hrabání v krabicích moc dobře znám, já se stěhovala třikrát, už jsem si přišla jak kočovná cikánka :D Určitě si na nový domov zvykneš, chce to čas :) Velkoměsto? Máte tam o jeden konzum víc ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D asi nějak tak... :D taky jsem se stěhovala už třikrát a vím, že to ještě neskončilo... :D :D :D ...

      Vymazat
  2. Tak stěhovat se je prý horší než vyhořet, tak nevím... jsem zatím bez zkušeností, ale stěhování mi v brzké době taky hrozí... :) tak uvidíme ;)
    ale nové město - nový začátek ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, nový začátek, ale u mě pořád stejná škola a intr :D Takže já zatím všechny "části" mého života mám pořád spojené se vším všudy :)) A ke všemu získávám další a další přátele, takže je to fajn. Tak VYHOŘET/NEVYHOŘET. :D Vyhořet je lepší, když máš moc věcí :D Ale když opravdu vyhoříš, tak můžeš ztratit všechny hmotné věci (např fotky..to je potom špatné)... Ale jo, když jsem viděla ty kopce pytlů a krabic, které se měly vézt přímo kamionem :D Tak jsem si říkala, jestli je možné, že těch věcí máme tolik... :D

      Vymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)