čtvrtek 18. října 2012

Éčka - sladkosti

Ahojte holky :)

Dnes jsem výjimečně doma ze školy a tak jsem se rozhodla, že vám napíšu dříve než v den vážení a případného odhalování fotek mého těla... :D  ( což se nestane Adélko !!  :D )

Když jsem ráno vstala a chystala se do školy, tak mi volá mamka, že musím zůstat doma, tak jako OK :D :) Potom jsem jako vždy otevřela facebook ( nebudu říkat, že nejsem závislá, jsem tam pořád a vím, že je to chyba, ale co nadělám), tam samozřejmě nic nového nebylo.. :D Takže seznam --> stream --> PEKLO NA TALÍŘI.... znáte to ??? Já jo, často na to koukáme s mamkou, ale teď jsem se na to koukla po dlouhé době  a málem mě trefilo přímo před obrazovkou !!! Jako hlavní video tam na mě přímo zářilo : ,, Éčka pro děti" ... Protože mám malého brášku a také sestřenku a bratránka, tak mě to víc než zajímalo. Toto video je vlastně jen o éčkách ve sladkostech pro děti . Co jsem tam viděla, tak mi docela stačilo k tomu, aby jsem se o to zajímala i dál. Samozřejmě vím o škodlivosti ÉČEK, ale prostě jsem koukala jako péro!


 Když jsem se z toho vzpamatovala, tak jsem klikla na video : ,,Jak se éčka vyrábějí" ... Jo, tak až z tohoto mi bylo téměř ke zvracení. Např. barviva se vyrábějí pomocí dehtu ( dehet ) :



Teď vám tady teda ukážu ty videa, pokud to někoho zajímá :
(odkazy jsou teda z youtube)

Éčka pro děti - sladkosti :


Výroba éček: 



A jak radí ve videích, tak radím i já, koukněte se na : http://www.zdravapotravina.cz 
Asi si ten seznam éček vytisknu a budu s ním chodit i na nákupy ! :D

Ode dneška si asi budu dávat pozor na to, co kupuji bráškovi a vlastně i sama pro sebe a budu mamce třídit nákupní košík !!! :D Ta mě bude milovat :D 

PS: dnes jsem musela využít i online pravidla českého pravopisu, ten dehet mi dal zabrat... :D :D :D

Pa Tesh ♥ 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)